фото115924 грудня 2016 року в Яготинському НВК3 відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. У інтелектуальному змаганні взяли участь 8 учнів 911 класів навчальних закладів м.Яготина і Яготинського району, із них: 9 клас – 1 учень; 10 клас – 2 учні; 11 клас – 5 учнів …

1 37911 грудня 2016 року на базі Яготинського НВК2 відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики для учнів 711 класів. На районну олімпіаду з фізики до Яготинського НВК2 прибуло 39 учнів з 11 загальноосвітніх навчальних закладів району, які змагалися у знаннях з предмету. Організатор заходу методист районного методичного кабінету відділу освіти, Ганжа С.І. та члени журі перевірили всі роботи учасників олімпіади, склали протоколи та підвели підсумки.
IMG 20161210 10542510 грудня 2016 року відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства на базі Яготинської ЗОШ І-​ІІІ ст. № 1, організаційно-​методичний супровід заходу забезпечувала завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Остапенко Н.О.На районну олімпіаду з правознавства прибули 24 учні із 15 загальноосвітніх шкіл району. Учні змагалися у знаннях з предмету, члени журі перевірили всі роботи і склали …

Олімпіада геогафія DSCF47114 грудня 2016 року на базі Яготинського НВК3 відбувся ІІ районний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із географії для учнів 811 класів.На районну олімпіаду із географії до Яготинського НВК3 прибуло 37 учнів із 13 загальноосвітніх навчальних закладів району, які змагалися у знаннях з предмету. Організатор заходу методист районного методичного кабінету відділу освіти Шульга Ю.В. та члени журі у складі 8 осіб перевірили всі роботи учасників олімпіади, склали протоколи та …

image 0 02 05 731af2c5ba3e5f4b96e77f922eccf8e02c8c90ad50859da016f273c731684717 VВідповідь на запитання «Як розв’язати задачу?», особливо, якщо це олімпіадна задача, не завжди лежить на поверхні – тому, що пошук її є творчий процес. І єдиного підходу до таких задач знайти неможливо, але, як показує практика, є ряд методів та прийомів, використовуючи які, можна навчитися розв’язувати задачі. Багато в чому у таких випадках не обійтися без інтуїції.Олімпіадна задача з програмування – це завдання, яке вимагає написати програму, яка повинна зчитати з консолі (файлу) певні …