24 грудня 2016 року в Яготинському НВК №3 відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. У інтелектуальному змаганні взяли участь 8 учнів 9 – 11 класів навчальних закладів м.Яготина і Яготинського району, із них: 9 клас – 1 учень; 10 клас – 2 учні; 11 клас – 5 учнів …
11 грудня 2016 року на базі Яготинського НВК № 2 відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики для учнів 7 – 11 класів. На районну олімпіаду з фізики до Яготинського НВК № 2 прибуло 39 учнів з 11 загальноосвітніх навчальних закладів району, які змагалися у знаннях з предмету. Організатор заходу методист районного методичного кабінету відділу освіти, Ганжа С.І. та члени журі перевірили всі роботи учасників олімпіади, склали протоколи та підвели підсумки.
10 грудня 2016 року відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства на базі Яготинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, організаційно-методичний супровід заходу забезпечувала завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Остапенко Н.О.На районну олімпіаду з правознавства прибули 24 учні із 15 загальноосвітніх шкіл району. Учні змагалися у знаннях з предмету, члени журі перевірили всі роботи і склали …
4 грудня 2016 року на базі Яготинського НВК №3 відбувся ІІ районний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із географії для учнів 8 – 11 класів.На районну олімпіаду із географії до Яготинського НВК №3 прибуло 37 учнів із 13 загальноосвітніх навчальних закладів району, які змагалися у знаннях з предмету. Організатор заходу методист районного методичного кабінету відділу освіти Шульга Ю.В. та члени журі у складі 8 осіб перевірили всі роботи учасників олімпіади, склали протоколи та …
Відповідь на запитання «Як розв’язати задачу?», особливо, якщо це олімпіадна задача, не завжди лежить на поверхні – тому, що пошук її є творчий процес. І єдиного підходу до таких задач знайти неможливо, але, як показує практика, є ряд методів та прийомів, використовуючи які, можна навчитися розв’язувати задачі. Багато в чому у таких випадках не обійтися без інтуїції.Олімпіадна задача з програмування – це завдання, яке вимагає написати програму, яка повинна зчитати з консолі (файлу) певні …