Гарний учитель не пропускає жодної нагоди
навчитися чогось корисного
Я.А.Каменський
Вчитель, який вчиться протягом життя, навчає дітей по-сучасному, неординарно, сміливо крокує в інформаційному просторі.
Проблему «Використання ефективних методів навчання для формування мовно-мовленнєвої компетентності молодших школярів» обговорили вчителі початкових класів на практичному семінарі в Яготинській ЗОШ І-ІІІ ст.№1. На відкритих уроках української мови та основ здоров’я, які підготували Бойко Л.М., Цибуля Н.М., Мосьпан Л.П., педагоги спостерігали за ефективним використанням форм і методів щодо організації продуктивної, творчої праці дітей.
Поєднання інформаційних, комунікаційних, інноваційних, здоров’язбережувальних технологій дозволяє вчителю організувати процес навчання цікавим і доступним для учнів, створити ситуацію успіху, попередити перевтому.
Вчителі поділились досвідом роботи з питань:
- Реалізація компетентнісного підходу у навчанні молодших школярів української мови.
- Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
- Форми і методи роботи для формування мовленнєвої компетентності.
- Засоби розвитку інтелектуально-творчих здібностей учнів початкової школи.
Педагоги вчилися активно вирішувати нагальні проблеми навчання і виховання, збереження здоров’я учнів школи І ступеня.
В ході семінару вироблені рекомендації:
- Удосконалювати навчально-виховний процес шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій.
- Спрямувати діяльність на формування мовно-мовленнєвої компетентності молодших школярів.
- Активізувати роботу щодо формування комунікативного мовлення, засвоєння учнями правил грамотного письма.
- Сприяти формуванню контрольно-оцінювальних умінь і навичок.
- Створити умови для розвитку навчально-інтелектуальних і творчих умінь, застосування способів діяльності в нових умовах.