Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

Потрібно навчати не змісту науки, а діяльності за її змістом

В. Бєлінський

пппСучасний освітній простір спонукає педагога до пошуку раціональних підходів до реалізації вимог Державного стандарту початкової освіти. Досвід роботи вчителів неодноразово засвідчив, що навчання молодших школярів української мови починається з формування позитивної мотивації, комунікативних умінь і навичок, розвитку вмінь спілкуватися з однолітками та дорослими.

пппТому на черговому засіданні районного методичного об’єднання вчителів 1-​х класів з теми «Активізація пізнавальної діяльності першокласників на основі використання інформаційно-​комунікативних технологій» 10 березня 2016 р. на базі Яготинського НВК «СШ-​ЗОШ І-​ІІІ ст. №3» педагоги району поділились досвідом роботи з даної проблеми.

P1020282

пппНавчально-​методичне забезпечення процесу вивчення української мови за новою навчальною програмою дає змогу викликати інтерес учнів, бажання вчитися. Поєднання видів діяльності сприяє формуванню умінь слухати і розуміти, читати, вивчати напам’ять, розігрувати діалоги.

P1020281

пппУрок навчання грамоти за науково-​методичним проектом «Інтелект України» розкрив перед педагогами нові підходи в навчанні, нове бачення, а для учнів захоплююче, зручне навчання. Все, що діти бачать на екрані – дуже швидко запам’ятовують і тому працюють творчо, вміють продуктивно мислити. Ігрові ситуації дають можливість шестиліткам без труднощів опанувати навчальний матеріал, подолати невпевненість, розкрити свій творчий потенціал.

P1020280

пппПедагоги продемонстрували свої вміння спрямовувати діяльність першокласників на формування комунікативних компетентностей, розвиток мовлення на основі виконання мовних завдань, забезпечення гармонійного розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності.

пппПам’ятні березневі дні дали змогу долучитись до багатющої спадщини Великого Кобзаря.

пппВчителі перших класів продемонстрували свої наробки з проблеми використання інформаційно-​комунікативних технологій. В ході засідання прийняті рекомендації:

- забезпечувати зв’язок мови і мовлення, мовлення і мислення;

- удосконалювати звуковимову, граматичний лад дитячого мовлення, збагачувати, уточнювати словниковий запас школярів;

- розвивати різні сторони мовленнєвого слуху для забезпечення успішного аудіювання і говоріння;

- сформувати у першокласників правильну навичку літературного, нормативного вимовлення звуків в окремих словах, реченнях, текстах;

- створювати мовленнєві ситуації для побудови коротких монологічних і діалогічних висловлювань;

- зосереджувати увагу на розвиток мовних умінь і навичок;

- використовувати ефективні інтерактивні форми роботи з першокласниками, виховувати майбутнє нації – інтелектуально розвинену особистість.