Друк

1. Удень – світло,а вночі…

2. Які геометричні фігури ти знаєш?

3 .Яка тварина більша – кінь чи собака?

4 .Хто рухається швидше – заєць чи собака?

5. Які відтінки має червоний колір?

6. Розклади за спільною ознакою картинки із зображенням посуду, взуття, овочів, одягу,меблів,(20 штук).

7. Співстав за величиною предмети в кімнаті.

Починай з найбільших.

8. Уранці ти снідаєш, а в обід…

9. Розкажи свою улюблену казку(1хв.).

10. Постій навшпиньки з розплющеними очима.

11. Небо – блакитне, а трава…

12. Черешні, груші, сливи, яблука – це…

13. Продовж речення із причинно-​наслідковим зв’язком ( Увечері ми лягаємо спати, тому що …(стомилися, зайшло сонце).

14. Навіщо на вулиці встановили світлофори?

15. Котра зараз година? Покажи на паперовому годиннику цілу годину, півгодини, чверть години.

16. Що таке Київ, Львів, Рівне?

17. Присідай повільно (45 разів поспіль).

18. Маленька корова — це телятко, маленька собака –це …, маленька вівця -…

19. Підніми брови вгору, опусти.( Простежте ‚чи не було зайвих супутних рухів голови, обличчя)?

20. Собака більше схожа на курку чи на кішку?

21. Виправ мене, якщо я помилилась. Ти – Сашко( а дитину звати Андрій), тобі 12 років(а їй — 6),ти живеш у Києві( Яготині), на вулиці Незалежності(…)тощо.

22. Навіщо на всіх автомобілях є гальма?

23. Футбол, теніс, стрибки у висоту, плавання – це…

24. Чи схожі молоток і сокира?

25. Злови м’яч двома руками (5 кидків).

26. Чим схожі одне на одного білка і кішка?

27. Який транспорт найшвидший?

28. Чим відрізняється стара людина від молодої?

29. Чому на лист потрібно наклеїти марку?

30.Чому це погано, якщо хтось ухиляється від роботи?

31. Сашко приніс 2 яблука, Оля – 3 груші. Скільки горіхів стало?

32. Як розкажеш удома, друзям про свій екзамен у школі?

Оцінка відповідей

Правильно – 5 балів.

Неточно – 3 бали.

Неправильно – 1 бал.

Інтерпретація результатів

Відмінно — 160140 балів.

Задовільно – 13080 балів.

Погано — 7032 бали.

Інструкція до тестування

Підготуйте великий м’яч, 20 карток із зображенням 4 різновидів предметів (посуд –5,меблі –5, овочі – 5, ОДЯГ5), паперовий годинник.

Тестування проводиться у класі. Діти заходять по черзі. Присутні – вчитель, який проводить тестування, заступник директора, батьки. Час,відведений на одну дитину ‚- 20 хв. На кожне питання – по 3040 с. Відповідь фіксуйте відміткою в картці досягнень дитини.. Підрахунок балів.

Зазвичай обдаровані діти виконують цей тест за 15 хв. Більшість дітей – за 20 хв.

Близько 40% – трохи перевищують час(можливо, це ті, хто має сповільнений темп психічних процесів і потребує корекційної

підтримки).

Для роботи у класі використайте діагностичну методику, що проводиться у формі гри — конкурсу «Осінь».

Гра – конкурс « Осінь»

Мета6діагностика мислення, сприйняття, виявлення нестандартних дітей.

Конкурс проводиться під час прогулянки в осінній ліс (парк). Учитель пропонує дітям:

1.Знайди найцікавіше дерево і поясни свій вибір.

2.Хто більше звуків почує у лісі?Яких?

3.Які зміни відбуваються в лісі в різні пори року?

4.Придумай казку про ліс і його мешканців.

5. Хто помітить більше барв осені?

Висновки

Поза класом діти краще проявляють свої здібності. Прогулянка дає змогу виявити тих,які потребують допомоги, та тих, хто може надати її іншим дітям.