1. Прізвище, ім’я та по-батькові дитини
- дата народження;
- склад сім’ї.
2. Відношення батьків до виховання дитини
- взаємовідносини у сім’ї
3. Яку школу, клас відвідує дитина (якщо навчався 2 роки у якомусь класі — вказати)
4. Як будуються відносини з дитячим колективом, вчителями.
5. Засвоєння програм загальноосвітньої школи по всім розділам:
- (докладно описки, засвоєння математичних знань)
- прямий та зворотній рахунок;
- числовий ряд, склад числа, компоненти арифметичних дій;
- лічильні операції в межах …, з переходом через десяток;
- розуміння та розв’зування задач в … дії.
- Описати граматичні здібності дитини, відмітити характер помилок (незнання правил, знання, але невміння їх застосовувати, помилки дисграфічного характеру і т.д.)
- Відмітити особливості читання (знання букв, уміння зливати у склади, вільно читати, уміння переказувати, розуміння прочитаного та прихованого змісту).
- Стан словникового запасу, зв’язок мови, звуковимови, фонетичного слуху та т.д.
6. Розвиток уваги, пам’яті, мислення (наочно-дійове, наочно-образне, словесно-логічне). Розвиток сенсорних процесів, моторики (мілкої та загальної).
7. Відношення до доручень, суспільних обов’язків, трудової діяльності.
- самообслуговування, охайність.
8. Характер дитини, особливості, інтереси.
9. Методи педагогічного впливу на дитину.
Необхідно вказати дату.
Характеристику слід завірити підписом вчителя та печаткою школи.