02 травня 2018 року на базі Сулимівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» відбувся семінар-практикум вчителів природознавства з теми «Впровадження інноваційних технологій навчання, як складової формування креативної особистості на уроках природознавства». На заході були присутні 13 вчителів природознавства Яготина та району.
![]() |
![]() |
Згідно плану роботи учасники семінару відвідали урок природознавства у 5 класі, який провела вчитель І категорії Сулимівського НВК Самофал Антоніна Володимирівна. Методист РМК Шульга Ю.В. ознайомила присутніх з міжнародними порівняльними моніторинговими дослідженнями TIMSS та PISA, метою яких є аналіз результатів оцінювання навчальних досягнень школярів, а також даних про зміст навчальних програм, якість підручників, рівень підготовки вчителів, застосування інноваційних технологій навчання тощо. Вона зазначила, що у 2018 році Україна вперше долучиться до Програми міжнародного оцінювання учнів – PISA. Бойко Н.В., вчитель Лемешівської ЗОШ познайомила педагогів з інноваційними технологіями: «Кроссенс» — прийомом розвитку креативного мислення, який називають асоціативною головоломкою нового покоління та технологією «Лепбукінгу», новітнім способом організації та систематизації навчальної інформації на певну тему. В рамках заходу був проведений майстер-клас із виготовлення лепбуків, під час якого вчителі в групах могли із зацікавленістю освоювати новітню технологію. Учасники заходу погодилися, що така цікава, продуктивна, захоплива форма роботи для учнів різного віку має прижитися в новій українській школі.
![]() |
![]() |
Семінар-практикум пройшов в дружній атмосфері, учасники семінару отримали рекомендації, щодовпровадження інноваційних технологій навчання, як складової формування креативної особистості на уроках природознавства засобами «Лепбук» технології».