12 січня 2017 року на базі Яготинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 відбувся семінар-практикум вчителів географії «Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання». Організатором заходу була методист РМК Шульга Ю.В. 13 вчителів району взяли участь у практичному семінарі.
Вчителем-методистом Яготинської ЗОШ №1 Шевченко Л.М. було підготовлено доповідь — презентацію “Компетентність як педагогічне явище: суть та види ключових компетентностей”, в якій доповідач акцентувала увагу присутніх, що ключові життєві компетентності є потужним інструментом у руках кожного творчого учителя, який хоче збільшити кількість учнів готових до самостійного життя, які б могли стати повноправними членами суспільства і добитися успіху в мінливому світі.
|
Після теоретичної частини семінару, перейшли до її практичної – методу «Коло ідей». Заздалегідь, старший вчитель Яготинського НВК №2 Година Р.І. підготувала матеріали по формуванню полікультурних та комунікативних компетентностей, Меркотун Н.М., вчитель Сотниківського НВК отримала завдання «Формування інформаційних та самоосвітній компетентностей», а вчитель Ничипорівського НВК Кругляк А.О. – «Формування соціальних компетентностей». Було створено три групи вчителів, які продумували яким чином можна формувати відповідну компетентність учнів з предмету географія на основі формування інноваційних методів як готовність і здатність застосовувати учнями отримані в школі знання і вміння в життєвих ситуаціях.
|
В ході проведення семінару учасники підвищували свій рівень професійної компетентності. Можливість спілкуватися учителів між собою, бажання ділитися своїм досвідом дають семінари-практикуми вчителів-географів.
В ході засідання були прийняті наступні рекомендації:
- Покласти в основу вивчення географії компетентнісний підхід як найбільш продуктивний та результативний.
- Використовувати активні та інтерактивні технології навчання як найбільш дієві у формуванні компетентностей.
- Практикувати пізнавальні, творчі задачі, всебічний аналіз проблем, пам’ятаючи, що знає не той, хто переказує, а той, хто використовує на практиці.
- Розпочати процес створення учительських блогів.