Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

У вівторок, 8 листопада 2016 року, на базі Яготинського НВК2 відбулося засідання фокус-​групи вчителів англійської мови, яке працювало над проблемою: «Використання інноваційних технологій під час навчання англійської мови у першому класі»

Відкрила засідання фокус-​групи Остапенко Н.О., завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації, яка привітала присутніх педагогів та ознайомила з планом роботи даного заходу, а також з особливостями такої форми методичної роботи, як фокус-​група, її структурою та основними складовами.

IMG 20161108 103716

IMG 20161108 102109

IMG 20161108 103644

Наступним етапом засідання була презентація кожним учасником власної розробки уроку з теми «Що вміють тварини?» у першому класі з акцентами на використанні інноваційних технологій.

Продовжила практичну частину засіданння фокус-​групи Брюханда Ольга Віталіївна, вчитель Яготинського НВК2, яка провела на високому методичному, організаційному та науковому рівнях демонстраційний урок у 1-​Б класі з теми «Що вміють тварини?»

По закінченню уроку, відбулося обговорення, де присутні провели глибокий комперативний аналіз.

Актуальним було наступне обговорення питань, винесених на дискурсію:

1.Аспекти сучасного уроку англійської мови (модератор – Остапенко Н.О.);

2.Використанння інноваційних технологій під час викладання англійської мови (модератор – Стовбчата Л.П.);

Закінчилося засідання фокус-​групи підведенням підсумків, яке зробила голова районного методичного об’єднання вчителів англійської мови, вчитель-​методист Яготинського НВК2 Стовбчата Л.П.

IMG 20161108 105558

Вироблені рекомендації у ході засідання фокус-​групи вирішено надіслати у кожен заклад освіти Яготинського району

1.Опрацювати нормативні документи та методичну літературу з питання «Викладання іноземної мови у першому класі»

2.Проаналізувати методичні поради семінару щодо продуктивного планування уроків, враховуючи необхідність активізації навчального процесу та розвитку комунікативних навичок учнів.

3.Використовувати на уроках методи і прийоми інтенсивного навчання.

4.Постійно працівати над правильною артикуляцією звуків та дотриманням відповідної інтонації у реченнях різних типів.

5.Регулярно чергувати на уроках рухливі ігри та урівноваженні види діяльності.

6.Створювати ситуації позитивної мотивації до вивчення іноземних мов.

7.Варіювати групові,парні та індивідуальні форми роботи.

8.Оцінювати учнів першого класу вербально і тільки позитивно.