Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

11 жовтня 2016 року на базі Яготинської ЗОШ1 методистом РМК відділу освіти Мрачик Н.А. було проведено семінар-​практикум для практичних психологів та соціальних педагогів ДНЗ та ЗНЗ міста та району з теми «Методичні підходи до організації надання психосоціальної допомоги працівниками психологічної служби».

В роботі семінару взяли участь 3 соціальні педагоги та 18 практичних психологів міста та району.

В ході роботи розглянуті питання:

  • Загальні підходи до організації надання психосоціальної допомоги учасникам навчально-​виховного процесу.

методист РМК Мрачик Н. А.

20.10.2016 004

  • Психологічний супровід осіб, що страждають на постравматичні стресові розлад

практичний психолог Яготинського НВК3 Яковець В.М.

20.10.2016 015

  • Теоретичні основи та стратегії психосоціальної допомоги у ситуації кризи

методист РМК Мрачик Н. А.

  • «Техніки самодопомоги при стресі»

практичний психолог Яготинського НВК2

Кошельник А.А.

  • Формування навичок керування стресами.
    Стимулювання позитивної активності
    .

методист РМК Мрачик Н. А.

  • Соціально-​психологічний супровід сімей учасників АТО.ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЗБРОЙНОГО КОНФЛІКТУ.

соціальний педагог Яготинського НВК2 Миколаєнко Ж.М.,

соціальний педагог Яготинського НВК3 Дзюба Л.А.

Із працівниками психологічної служби району проведене практичне заняття з елементами тренінгу: «Особистість у складних життєвих обставинах» .

20.10.2016 010

По завершенню семінару прийняті методичні рекомендації:

  1. Забезпечувати надання психосоціальної допомоги учасникам навчально-​виховного процесу, які потрапили в складні життєві обставини.
  2. Забезпечити соціально-​психолого-​педагогічний супровід дітей та сімей, що відносяться до пільгових категорій.
  3. Здійснювати консультативну, просвітницьку роботу з працівниками ЗНЗ з метою поліпшення психологічного клімату у колективі, зменшення емоційної напруги.
  4. Постійно здійснювати моніторинг дотримання прав дітей та інших суб’єктів навчально-​виховного процесу.
  5. Провести просвітницькі заходи у закладах освіти з питань надання психосоціальної допомоги.