Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

Сьогодні в Україні дуже важливою є проблема освіти дітей з особливими освітніми потребами. Як свідчить досвід інших держав, діти, які відвідують навчальні заклади, отримують якіснішу освіту. Вони більш комунікабельні, відкриті для спілкування, краще пристосовані до життя у суспільстві, ніж ті, які отримують освіту вдома або у спеціальних закладах. На освіту дітей з особливостями психофізичного розвитку була звернута увага і в нашому районі.Відповідно до розпорядження голови Яготинської районної державної адміністрації від 02.09.2016245 організовано умови для функціонування інклюзивних дошкільних груп у дошкільному навчальному закладі (центр розвитку дитини) №1 «Зіронька», дошкільному навчальному закладі (ясла-​садок) №4 «Пролісок» та Капустинському НВК «ЗОШ І-​ІІІ ст. –ДНЗ(ясла-садок)».

Інклюзивною формою навчання наразі охоплено 7 дітей різного віку, які перебувають в 3 групах. З метою кадрового забезпечення груп з інклюзивною формою навчання було внесено зміни до штатних розписів ДНЗ. Зокрема, введено ставки асистентів вихователів.

Дошкільні навчальні заклади відкриті для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуаль­них, соціальних чи інших особливостей. Тому адміністраціі, педагогічні колективи створюють такі умови, щоб кожна дитина мала безбар’єрне навчальне середовище, адаптовані навчальні програми та плани, розроблені та опрацьовані методи та форми навчання.

Вінклюзивному середовищі діти з особливими потребами отримують багато можливостей для соціальної взаємодії зі своїми ровесниками. Вихователі цілеспрямовано сприяють спілкуванню і взаємодії між дітьми, застосовуючи для цього різні способи. Педагоги всіляко підтримують дітей, яким подобається чогось навчати товаришів, допомагати їм. Дорослі пропонують дітям види діяльності, які передбачають взаємодію і взаємозалежність, що сприяє встановленню між ними дружніх стосунків. Заохочують дітей обирати не лише вид діяльності, а й товариша.

Спільна діяльність дітей допомагає педагогам краще усвідомити ефективність певних освітніх технологій, визначити сильні сторони та специфічні потреби кожної дитини.