Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

30 травня 2016 року в Яготинському НВК2 відкрився пришкільний мовний табір «Rain­bow» з вивченням англійської мови.

IMGP5504

Девіз табору: «Веселка , веселка!

Із сонця й води.

Ми сильними й мужніми

Будем завжди!»

Веселка має сім яскравих кольорів, що обєднала між собою природа. Табір «Rain­bow» об’єднує розумних, талановитих, креативних, веселих, мрійливих, добрих, відкритих для пізнання дітей.

IMGP5506

Наш табір — це чиста і віддана дружба, можливість поспілкуватися з однолітками, вибір занять за інтересами, а головне в цьогорічній зміні – можливість удосконалити знання із англійської мови. І допоможуть їм у цьому такі ж креативні і відкриті вчителі англійської мови.

20160531 101008

Відкриття табору стало справжнім святом, адже відомо якщо добре розпочнеш, то добре і закінчиш.

1 червня 2016 року, Міжнародний День захисту дітей, учні Яготинського НВК2 традиційно розпочали з виконання гімну України, девізів англійською і українською мовами та проспівали таборову пісню «Rain­bow». Вчителі іноземної мови підготували для учнів захід «IntheWorldoftheEng­lishVocab­u­lary» з використанням інтерактивних лексичних ігор та завдань на вживання лексики за обраними темами. Учні залюбки грали в рухливі ігри,активізуючи вивчену лексику та вивчаючи нові лексичні одиниці.

Изображение 598

Цього дня діти, які відпочивають у таборі, побували на святковому концерті у районному Будинку культури, присвяченому Міжнародному Дню захисту дітей. Враженнями обмінювалися на англійській мові.

2 червня 2016 року ранок у таборі «Rainbow»традиційно розпочався виконанням табірної пісні «Rain­bow» та зарядкою «Handsup».

IMGP5553

Після смачного сніданку учні поспішили на захоплююче заняття «HandPrintArt».

IMGP5562

Образотворче мистецтво розвиває не лише естетичний смак, а і творчі здібності учнів. На занятті малята назвали свої улюблені кольори, розповіли, що саме хочуть намалювати, і поринули в атмосферу кольорової феєрії. Колір за кольором лягав на їхні долоньки, і враз чудернацькі звірі, істоти, квіти, замки і кольорові веселки з„явилися на папері.

Учні-​волонтери із старших класів брали інтерв’ю у юних художників англійською мовою, а ті із захватом розповідали про свої «шедеври».

IMGP5585

І ось робота закінчена. Дітвора підписала свої малюнки англійською мовою. Також учасники табору всі разом зробили долоньками велике серце, як знак щирої дитячої дружби у таборі.

Наступним завданням для дітей було перетворитися із художників на казкарів. Кожен описував свій малюнок, вигадуючи невелику історію про створений персонаж.

Із неймовірним зарядом енергії і надзвичайно гарним настроєм малята зробили загальне фото і після обіду поспішили додому, щоб порадувати батьків своїми креативними шедеврами і поділитися враженнями про ще один чудовий день, проведений у таборі «Rain­bow» Яготинського НВК2.

Вранці 3 червня 2016 року шкільне подвір„я Яготинського НВК2 було схоже на справжню піратську шхуну. Маленькі пірати збиралися вирушити на пошук скарбів. Першочерговим завданням було виготовити великий піратський човен і малята мерщій приступили до роботи. І ось уже юні пірати на борту власної різнокольорової шхуни, над якою майорить веселковий прапор.

Та що це? Їхній корабель беруть на абордаж справжні грізні пірати, які погоджуються повернути його лише за правильно виконані завдання і вивішують свій піратський прапор. Пірати повинні бути дужими, отож починають робити піратську зарядку: вдавати, що лізуть по матчі, миють палубу та вдивляються вдалечінь. Ці команди англійською мовою віддають їм справжні пірати (волонтери 11-​Б класу).

Капітани команд отримують карти для пошуку скарбів та маршрутні листи. Чотири команди готові вирушити на чотири станції. Проте за спеціальним алфавітним кодом вони спочатку розшифровують свій маршрут.

DSCN2139

Яким же уявляють собі скарб маленькі пірати? Вони розповідають про це на першій станції та малюють скриню з коштовностями.

На другій зупинці вони складали пазли про улюблених Фіксіків і розповідали про цих мультиплікаційних героїв.

На третій станції пірати брали участь в рухливих лексичних іграх.

І ось, нарешті, остання зупинка. Пошук скарбів вимагає неабияких вмінь, отож маленькі пірати спочатку повинні були командою дістатися до лабіринту, слідуючи за громіздким піратом і тримаючись за мотузку, щоб не збитися з маршруту. Проходження лабіринту було дуже складним, адже потрібно було не лише не порвати натягнуті нитки, але і з кожним зробленим кроком називати слова, пов’язані з життям піратів.

DSCN2137

Кульмінаційний момент свята був, коли учні побачили старе дерево, під яким і знаходився піратський скарб. Та перед тим, як отримати його, маленькі пірати отримали навики виживання на безлюдному острові.

І ось скриня зі скарбами переходить з рук піратів до малят. Радощі переповнюють їх, адже отримують вони солодощі і наліпки з улюблених мультфільмів.

DSCN2212

Але ми, вчителі англійської мови знаємо, що сьогодні наші учні отримали скарб, дорожчий за будь-​який піратський: мовна практика англійською мовою, надзвичайні захоплюючі пригоди, вміння працювати в групах і приймати швидкі рішення . А головне, що усі маленькі пірати стали ще дружнішими.

6 червня 2016 року Вивчення активної лексики потребує неабияких зусиль. Для активізації пізнавальної діяльності учнів табору «Веселка» були використані настільні ігри, подаровані Корпусом Миру США в Україні «Acti­vateGamesforLearn­ingAmer­i­canEng­lish».

Малята І– го загону залюбки грали в ігри «Which one is dif­fer­ent? Why?» та «What you might find?».

DSCN2244

ІІ-​ий загін складали речення за завданнями гри «Use aword” та «Name three…”

DSCN2242

Учні ІІІ-​Го загону захопилися грою «Nameyourfavourite» та ділилися цікавою інформацією, використовуючи гру «Aboutme».

ІV – ий загін грав у ігри «What some­one does» та «Have you ever…?».

У ігровій формі учні відповідали на цікаві запитання та складали речення, використовуючи вивчену лексику та граматичні структури.

Учні в кінці дня повісили ще одну намистинку на намисто щоденних подій у таборі.

При вивченні іноземної мови важливе значення має поєднання всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання і письма. Ось чому

07.06.2016 року діти у таборі переглядали навчальний англійський мультфільм «Gogosadven­tureswithEng­lish». Це дуже пізнавальний та цікавий мультфільм для дітей, які вивчають англійську мову та знайомить з основними фразами.

Діти повторили лексику з теми «Знайомство», «Родина», «Кольори», «Годинник». Відпрацювали структури «What’s this?», «I can…», «Let’s go!», «What are you doing?», «Who’s she/​he?», «Where are they going?» та інші.

Для того, щоб закріпити лексику, після кожної серії діти виконували різноманітні цікаві завдання. Це один з найзабавніших мультфільмів для вивчення англійської мови.

07.06.2016 030

В перервах між серіями, в цілях релаксації, діти співали різноманітні пісні і виконували розважальні вправи. А ще спілкувалися із дорослими: Остапенко Н.О., завідувачем РМК відділу освіти, Борщик О.М., Раковською О.В., Форостяною Л.М., Брюхандою О.В., Антоненко І.А, вчителями англійської мови.

07.06.2016 019