Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

12 листопада 2013 р. згідно річного плану відділу освіти Яготинської РДА на 20132014 н.р. проводилось спільне методичне об’єднання завідуючих дошкільними закладами, вихователів міста та району. Методичне засідання проходило на базі Яготинського дошкільного закладу №5 «Берізка». Тема «Різнокольорові дні, як засіб психічного розвитку дітей» була цікавою, для керівників і для педагогів. Формою роботи для проведення заходу був круглий стіл, де педагоги могли перейняти досвід з побаченого, поділитися власними думками.

IMG 7740

IMG 7770

До уваги присутніх було запропоновано перегляд міні занять в середній групі «Свято жовтого кольору» та в старшій групі №1 «Апельсинчикові друзі» проведених практичним психологом Кривошеєю Т.О. та вихователем Дубровою В.Г. Члени засідання були вражені переглядом музичної казки «Ходить гарбуз по городу» на новий лад , яку розробили та вивчили з дітьми старшої групи №2. вихователь – методист Заморока Н.М. та музичний керівник Бусло В.В. Цікаво організували керівники методичного об’єднання завідуючих та вихователів Рибинська О.В. та Заморока Н.М. і теоретичний блок засідання . Завідуюча ДНЗ5 «Берізка» Рибинська О.В. прочитала присутнім доповідь на тему «Психологія кольору». З неї педагоги дізналися, що означає кожен колір для дітей та дорослих : в повсякденному житті, для харчування, здоров’я. Потім присутні оглянули міні – музей жовтого та оранжевого кольору, де були представлені вироби відповідних кольорів, виготовлених батьками, дітьми, педагогами .

IMG 7856

IMG 7861

IMG 7874

На закінчення методичного об’єднання вихователем – методистом ДНЗ ЗаморокоюН.М. для присутніх, було проведено тренінгове заняття з елементами арт-​терапії . Метою його було зняття психоемоційної напруги, агресії, підвищення комунікативних навичок в педагогів. В ході було проведено вправи «Відривна аплікація», «Кольорова сфера», «Колективний настрій», «Молитва Антуана де Сент– Екзюпері (мистецтво малих кроків)».

Підсумком проведеного заходу стало прийняття методичних рекомендацій, де педагоги прийняли рішення вводити в практику роботи кольорову гаму життя ‚як складову систему загартування, оздоровлення та вплив на психологічний розвиток дошкільників.