12 листопада 2013 р. згідно річного плану відділу освіти Яготинської РДА на 2013 – 2014 н.р. проводилось спільне методичне об’єднання завідуючих дошкільними закладами, вихователів міста та району. Методичне засідання проходило на базі Яготинського дошкільного закладу №5 «Берізка». Тема «Різнокольорові дні, як засіб психічного розвитку дітей» була цікавою, для керівників і для педагогів. Формою роботи для проведення заходу був круглий стіл, де педагоги могли перейняти досвід з побаченого, поділитися власними думками.
До уваги присутніх було запропоновано перегляд міні занять в середній групі «Свято жовтого кольору» та в старшій групі №1 «Апельсинчикові друзі» проведених практичним психологом Кривошеєю Т.О. та вихователем Дубровою В.Г. Члени засідання були вражені переглядом музичної казки «Ходить гарбуз по городу» на новий лад , яку розробили та вивчили з дітьми старшої групи №2. вихователь – методист Заморока Н.М. та музичний керівник Бусло В.В. Цікаво організували керівники методичного об’єднання завідуючих та вихователів Рибинська О.В. та Заморока Н.М. і теоретичний блок засідання . Завідуюча ДНЗ №5 «Берізка» Рибинська О.В. прочитала присутнім доповідь на тему «Психологія кольору». З неї педагоги дізналися, що означає кожен колір для дітей та дорослих : в повсякденному житті, для харчування, здоров’я. Потім присутні оглянули міні – музей жовтого та оранжевого кольору, де були представлені вироби відповідних кольорів, виготовлених батьками, дітьми, педагогами .
На закінчення методичного об’єднання вихователем – методистом ДНЗ ЗаморокоюН.М. для присутніх, було проведено тренінгове заняття з елементами арт-терапії . Метою його було зняття психоемоційної напруги, агресії, підвищення комунікативних навичок в педагогів. В ході було проведено вправи «Відривна аплікація», «Кольорова сфера», «Колективний настрій», «Молитва Антуана де Сент– Екзюпері (мистецтво малих кроків)».
Підсумком проведеного заходу стало прийняття методичних рекомендацій, де педагоги прийняли рішення вводити в практику роботи кольорову гаму життя ‚як складову систему загартування, оздоровлення та вплив на психологічний розвиток дошкільників.