17 вересня 2015 року на базі Яготинського БДЮТ методистом РМК відділу освіти Мрачик Н.А. було проведено районне методичне об’єднання для практичних психологів та соціальних педагогів ЗНЗ та ДНЗ району з теми: «Організація роботи психологічної служби району у 2015⁄2016 н.р.».
На засіданні були розглянуті такі питання:
- Стан та перспективи розвитку психологічної служби району у 2015⁄2016 н. р.
- Нормативно-правове забезпечення діяльності працівників психологічної служби.
- Пріоритетні напрями психологічної та соціально-педагогічної роботи з дітьми та учнівською молоддю в закладах освіти.
- Навчально-методичне забезпечення викладання факультативів, спецкурсів психологічного спрямування в навчальних закладах.
- Впровадження проекту «Інтелект» у закладах освіти області.
- Про стан та проблеми забезпечення психологічного і соціального супроводу дітей, постраждалих внаслідок військових дій, та їх батьків..
З метою удосконалення діяльності працівників психологічної служби району у 2015⁄2016 н. р. учасниками засідання були прийняті методичні рекомендації:
1. Вивчати та презентувати перспективний досвід діяльності практичних психологів, соціальних педагогів навчальних закладів.
2. Забезпечити психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей, постраждалих внаслідок військових дій, а також їх батьків.
3. Забезпечити психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інтеграції їх в навчально-виховний процес закладу освіти.
4. Забезпечити участь у проведенні опитування серед учасників навчально-виховного процесу з наступних тем: «Ефективність функціонування психологічної служби та ставлення учасників навчально-виховного процесу до результатів діяльності працівників психологічної служби» та «Молодь і протиправна поведінка»
Протягом 2015 – 2016 н.р.
7. Провести просвітницькі заходи у закладах освіти з питань профілактики і превенції асоціальної, протиправної, агресивної, насильницької поведінки серед школярів.
Протягом 2015⁄2016 навчального року
8. Увести в практику діяльності постійно діючий моніторинг дотримання прав дітей та інших суб’єктів навчально-виховного процессу.
Протягом року
|
|
|
|