22 квітня 2015 року на базі Боярської спеціальної школи-​інтернату Обласною психолого-​медико-​педагогічною консультацією, навчально-​методичним кабінетом спеціальної педагогіки та шкіл-​інтернатів проведено інструктивно-​методичну нараду завідуючих районними (міськими) психолого-​медико-​педагогічними консультаціями «Актуальні питання в діяльності психолого-​медико-​педагогічних консультацій». До роботи долучилися фахівці з 35 районів і міст Київської області.

У роботі інструктивно-​методичної наради взяли участь:

Рогова Віра Борисівна, заступник директора департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації;

Лятицька Наталія Леонідівна, завідуюча обласною психолого-​медико-​педагогічною консультацією;

Татаринцев Олександр Володимирович, завідувач навчально-​методичного кабінету спеціальної педагогіки та шкіл-​інтернатів.

У пленарній частині наради обговорювалися питання:

  • Звіт про роботу регіональних ПМПК за 20142015 навчальний рік. Планування роботи на 20152016 навчальний рік.
  • Методичні підходи з питань організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  • Аналіз оперативної інформації щодо створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, впровадження інклюзивної освіти та реінтеграція дітей у сім’ї.
  • Виконання рекомендацій ПМПК щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, обстежених у 20132014 навчальний рік.
  • Аналіз інформації про дітей з особливими освітніми потребами.
  • Організація логопедичної діяльності у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах.

У практичній частині інструктивно-​методичної наради було представлено досвід діяльності Тимошенко-​Ушакової Діни Борисівни, завідуючої Ірпінською міською ПМПК та Бідюк Ірини Юріївни, завідуючої Переяслав-​Хмельницькою ПМПК із тем:

  • Методи і прийоми корекційно-​розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  • Організація роботи психолого-​логопедичних мобільних пунктів.

Інструктивно-​методична нарада завершилась підведенням підсумків та прийняттям рекомендацій.