10 травня 2018 року методистом відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. було проведено засідання районного методичного об’єднання завідуючих закладів дошкільної освіти на базі дошкільного навчального закладу(ясла-садок) комбінованого типу №5 «Берізка». Метою засідання було ознайомлення завідуючих закладів дошкільної освіти з вимогами щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в рамках Концепції «Нова українська школа».
Стрімке сьогодення поставило перед дошкільною та початковою освітою актуальне завдання – орієнтуватися на світовий рівень формування творчої особистості, яка житиме і працюватиме в умовах конкуренції знань, умінь, навичок. Тому проблема наступності в роботі закладів дошкільної освіти і початкової школи набула великого значення. Саме виходячи з цього постала проблема перед керівниками закладів зібратися, поділитися досвідом та обговорити проблему наступності між дошкільною та початковими ланками.
Під час теоретичного блоку методист РМК Миненок О.В. обґрунтувала тему і мету засідання районного методичного об’єднання та зазначила актуальність проблеми наступності між дошкіллям та початковою ланкою. Потім присутні мали змогу ознайомитися з інструктивно – методичними рекомендаціями щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти відповідно листа МОН України «Щодо забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою» від 19.04.2018р. №1/9 – 249.
Досвід роботи з організації роботи в закладі дошкільної освіти, щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти представила завідуюча ДНЗ №5 «Берізка» Рибинська О.В. Вихователь – методист Заморока Н.М. та практичний психолог Кривошея Т.О. в формі слайдів ознайомили присутніх з основними формами методичної роботи, щодо забезпечення наступності та психологічної готовності дитини до навчання в школі.
Учасники засідання під час «круглого столу» прийняли участь в обговоренні тенденцій розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції Нової української школи, поділилися власним досвідом та переглянули новинки літератури з даного питання. В кінці методичного об’єднання було підведено підсумки та надано методичні рекомендації з даної проблеми.