Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи
11 січня 2018 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Мрачик Н.А. було проведено засідання районного методичного об’єднання практичних психологів, соціальних педагогів навчальних закладів «Проблеми психолого-​педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами».
IMG 2018 01 11 101246
Розглянуто питання:
«Діти із особливими освітніми потребами», «Обдаровані діти», «Інклюзивне навчання» (презентація). Методист РМК Мрачик Н. А.
Презентація «Аутизм: поняття, ознаки, причини та корекція» (Практичні вправи). Практичний психолог Яготинського НВК2 Шевченко А.А.
«Психомоторний розвиток дітей із особливими освітніми потребами дошкільного віку». (Презентація практичного заняття із власного досвіду). Практичний психолог Яготинського ДНЗ4 «Пролісок», Шульга Н.П.
«Ігротерапія і корекційна робота з дітьми аутистами». Практичний психолог Яготинського ДНЗ1 «Зіронька», Коцюба Л.Д.
IMG 20180111 111550 IMG 20180111 111342
«Організація інклюзивного навчання в молодшій групі дошкільного навчального закладу». Практичний психолог Яготинського ДНЗ2 «Дюймовочка», Гавіжа С.С.
«Психолого-​педагогічний супровід дитини з агресивною поведінкою в дошкільному навчальному закладі. Специфіка взаємодії із батьками». Практичний психолог Яготинського ДНЗ3 «Ромашка», Литовченко Н.Б.

В ході роботи засідання прийнято методичні рекомендації із даної теми.

  1. Передбачити у планах роботи практичних психологів та соціальних педагогів навчальних закладів проведення просвітницьких заходів для педагогічних працівників, батьків та учнів щодо висвітлення проблем навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  2. Систематично проводити консультативну роботу з батьками, педагогічними працівниками, спрямовану на оптимізацію спільних зусиль щодо розвивального впливу на розвиток обдарованої дитини.
  3. Вдосконалювати професійні якості шляхом самоосвіти, інноваційної активності з питань індивідуальної роботи практичних психологів ЗНЗ та ДНЗ щодо психологічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами.
  4. Здійснювати консультативну, просвітницьку роботу з працівниками ЗНЗ, ДНЗ з метою поліпшення психологічного клімату у колективі, зменшення емоційної напруги, подолання страхів, вирішення (уникнення) конфліктів в колективах.
  5. Дотримуватись сучасних вимог до підготовки та проведення індивідуальних консультацій, занять, до оформлення документації.
  6. Продовжувати наповнювати інформацією сторінку практичного психолога на сайтах школи та дошкільного навчального закладу.

Протягом 20172018 н.р.