Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

Проблема набуття особистістю життєвої компетентності, розвитку її здібностей щодо осмислення збереження та самостійного і творчого відтворення власної життєдіяльності в усіх її проявах (діяльності, спілкування, пізнанні, відносинах) та сферах (економічній, соціальній, політичній, культурній, дозвіллі, сімейній, побутовій), свідомого визначення та здійснення свого життя, досягнення людиною життєвого успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у ХХІ ст.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 20122021 рр

Наявність у людини життєвої компетентності в усі часи й у будь-​якому суспільстві обумовлювала продуктивність, успішність її життєдіяльності, ступінь її включеності в суспільне життя. Зміни у сутнісних характеристиках суспільства призвели до змін у його вимогах до особистості, її життєвої компетентності; якщо у традиційному суспільстві життєва компетентність визначається передусім як здатність адаптуватися до усталених суспільних умов, в індустріальному — до періодичних економічних, соціальних та суспільно-​політичних , то зараз у добу постіндустріального, інформаційного суспільства зміст життєвої компетентності полягає у спроможності адаптуватися до умов перманентно змінюваного середовища. Що передбачає не лише готовність особистості до змін та участь у них, а й здатність продукувати та впроваджувати, управляти ними. Тому проблема життєвої компетентності особистості є основною проблемою освіти ХХІ століття.

DSCF9079

На вироблення дієвих механізмів, методів сприяння розвитку компетентності особистості педагогічними засобами була спрямована робота семінару-​практикуму вчителів історії та правознавства, який відбувся 6 лютого 2014 року на базі Яготинського НВК3.

DSCF9081

Учасники семінару відвідали відкритий урок вчителя історії Антоненко О.В. в 7-​а класі з теми «Боротьба з монголо-​татарською навалою» та провели круглий стіл з теми «Використання різнорівневих завдань на уроках історії та правознавства з метою формування ключових компетентностей». В ході семінару були прийняті та затверджені методичні рекомендації з даної теми.

DSCF9083