Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

07.02.2014р. на базі Яготинського НВК3 проведено семінар-​практикум для вчителів природознавства з теми: «Формування інформаційної компетентності учнів як складової дисципліни «Природознавство»».

Сьогодні формування інформаційної компетентності учнів як складової природничих дисциплін в Україні , так і в усьому світі, є одним з найважливіших навчально-​виховних завдань сучасності. Найважливішою складовою інформаційної компетентності людини є вміння вибирати й формулювати цілі, здійснювати постановку завдань, будувати й аналізувати інформаційні моделі досліджуваних процесі і явищ за допомогою автоматизованих інформаційних систем, інтерпретувати отримані результати; передбачати наслідки прийнятих рішень і робити відповідні висновки; використовувати для аналізу досліджуваних процесів і явищ бази даних, знання, системи штучного інтелекту та інші сучасні інформаційні технології. При цьому важливими є вміння впорядковувати, систематизувати, структурувати дані та знання, розуміти сутність інформаційного моделювання, способів викладу даних і знань.

SAM 1065

SAM 1069

SAM 1077

SAM 1071

Рекомендації за підсумками семінару-​практикуму

1.Ознайомлення дітей із природою потребує постійного безпосереднього спілкування з нею, тому важливими куточки природи. в які постійно потрібно вносити зміни, зокрема сезонні

2. Залучати учнів до збору фотоматеріалів, інформаційних даних.

3. Стимулювати роботу з різними інформаційними джерелами.

4. Впроваджувати різні форми уроків (лекторії, семінари, круглі столи)

5. Формувати вміння застосовувати інформаційні технології, залучати учнів до створення