07.02.2014р. на базі Яготинського НВК №3 проведено семінар-практикум для вчителів природознавства з теми: «Формування інформаційної компетентності учнів як складової дисципліни «Природознавство»».
Сьогодні формування інформаційної компетентності учнів як складової природничих дисциплін в Україні , так і в усьому світі, є одним з найважливіших навчально-виховних завдань сучасності. Найважливішою складовою інформаційної компетентності людини є вміння вибирати й формулювати цілі, здійснювати постановку завдань, будувати й аналізувати інформаційні моделі досліджуваних процесі і явищ за допомогою автоматизованих інформаційних систем, інтерпретувати отримані результати; передбачати наслідки прийнятих рішень і робити відповідні висновки; використовувати для аналізу досліджуваних процесів і явищ бази даних, знання, системи штучного інтелекту та інші сучасні інформаційні технології. При цьому важливими є вміння впорядковувати, систематизувати, структурувати дані та знання, розуміти сутність інформаційного моделювання, способів викладу даних і знань.
Рекомендації за підсумками семінару-практикуму
1.Ознайомлення дітей із природою потребує постійного безпосереднього спілкування з нею, тому важливими куточки природи. в які постійно потрібно вносити зміни, зокрема сезонні
2. Залучати учнів до збору фотоматеріалів, інформаційних даних.
3. Стимулювати роботу з різними інформаційними джерелами.
4. Впроваджувати різні форми уроків (лекторії, семінари, круглі столи)
5. Формувати вміння застосовувати інформаційні технології, залучати учнів до створення