Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи
23 листопада 2017 року на базі закладу дошкільної освіти №3 «Ромашка» відбулося спільне засідання районних методичних об’єднань вихователів та вчителів-​логопедів закладів дошкільної освіти району.
Тема цього заходу – шляхи формування сенсорно-​перцептивної сфери у дітей з вадами мовлення. За мету організатори семінару взяли завдання показати спільну роботу вихователя логопедичної групи і вчителя-​логопеда у логопедичній групі.
IMG 0319
Було переглянуто цікаве заняття на тему «Подорож голосних звуків на свято мови». Діти закріпили знання про голосні звуки і букви. Проводились різні дидактичні ігри на формування сенсорно-​перцептивної сфери у дітей з фонетико-​фонематичним недорозвиненням мовлення. Під час заняття розвивали сенсорні відчуття (слух, нюх, смак, дотик), загальну та дрібну моторику. Дітям було цікаво, всі були уважні, правильно виконували завдання, які стояли перед ними.
IMG 0297
Під час обговорення педагоги звернули увагу на співпрацю вихователя і логопеда: вони працювали дружно і злагоджено, як одне ціле. Деякі вихователі побажали використати це заняття в своїй роботі.
IMG 0362
Потім вчитель-​логопед нашого закладу Ірина Іванівна Шабельник провела тренінг із показом презентації «Артикуляційна гімнастика – основна складова корекційної роботи». Такі заходи особливо потрібні для тих вихователів, які працюють без колег вчителів-​логопедів.
Далі вчителі-​логопеди і вихователі обмінялись досвідом роботи з даної проблеми з практики роботи. Вихователь Супоївського НВК В.І. Крамар презентувала свій дидактичний матеріал, який вона використовує під час логопедичних вправ з дітьми з вадами мови.
IMG 0337
Також учасники засідання мали змогу подивитись організацію мовленнєвого середовища в групах, де побачили багато цікавих ігор з мовленнєвого розвитку, різноманітний матеріал, які наші вихователі використовують в роботі з дітьми.
IMG 0359
Ознайомились учасники заходу з листом Міністерства освіти і науки «Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками».
В кінці засідання були прийняті методичні рекомендації.