Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи
22 листопада 2017 року на базі Супоївського НВК відбувся семінар-​практикум вчителів біології та фізичного виховання «Бінарні уроки – шлях реалізації інтегрованого навчання». Організаторами заходу були методисти РМК Шульга Ю.В. і Пахар О.Ю. 24 вчителя району взяли участь у практичному семінарі. Розпочався захід в актовому залі школи, де Юлія Віталіївна окреслила тему і мету семінару, а Олена Юріївна привітала Дмитра Ігоровича Панченка з днем його народження.
DSCN1865
Педагоги відвідали у 8 класі бінарний урок узагальнення знань з теми: «Опора і рух», який провели вчитель біології М.М.Кадубінський та вчитель фізичного виховання Д.І.Панченко.
DSCN1806 DSCN1793
Урок проходив у спортивному залі школи і розпочався з загальнорозвиваючих фізичних вправ, які були спрямовані на оздоровлення та зміцнення організму, розвиток рухових і психічних якостей школярів.
DSCN1818
Микола Миколайович підготував для учнів різноманітні індивідуальні та групові теоретичні завдання (бліцопитування, загадковий диктант, кросворд, третій-​зайвий та інші). У практичні частині уроку учні показали свої вміння і навички надавати першу долікарську допомогу при переломі передпліччя та переломі гомілки.

DSCN1844

Вчителі зуміли органічно поєднати чергування фізичних вправ з розумовим навантаженням. Учні були задоволені результатами своєї праці та з піднесеним настроєм пішли на уроки.
DSCN1857
Після уроку у комп’ютерному класі був організований круглий стіл серед вчителів біології і фізичного виховання, які аналізували урок та обмінювались думками щодо впровадження подібних уроків у свою практику.Педагоги прийшли до висновку, що краще всього такі уроки проводити після вивченої теми з метою її узагальнення. Вчителі погодилися, що традиційний урок не завжди користується популярністю в учнів, та не завжди дає бажаний результат, тоді як нестандартні уроки можуть забезпечити найбільшу активізацію навчально-​пізнавальної діяльності учнів, стимулюють бажання до навчання та створюють комфортні умови відчуття успіху школярів. На таких уроках стають активними навіть ті учні, які бувають пасивними на звичайних уроках.