Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

Паралельно з інформатизацією в освіті запроваджуються педагогічні технології розвитку соціально-​психологічних компетентностей. Їх мета – сприяти адаптації дітей та підвищенню стійкості у сучасному світі. Над вирішенням цієї проблеми працюють вчителі початкової школи шкіл Яготинського району.

фото РМО 1 х класів 002 фото РМО 1 х класів 005

22 листопада в Яготинському НВК3 відбувся семінар-​практикум з теми «Складові успішності, самореалізації, психологічного комфорту в школі І ступеня».

Педагоги взяли участь в тренінгах «Форми підвищення ефективності сучасного уроку», «Вчимося жити разом», «Ранкова зустріч», «Інтеграція в освітньому процесі» (Лапада Н.П., Чайка В.В., Курило С.Б., Висоцька Н.І.).

фото РМО 1 х класів 007

З особливостями створення психолого-​педагогічного комфорту вчителів ознайомила практичний психолог Яковець В.М. Вчитель-​логопед Рак С.Г. допомогла вчителям збагатити свої вміння щодо роботи з першокласниками, які мають мовленнєві вади. Досить корисну інформацію одержали слухачі з презентації досвіду вчителя Гнилозуб С.І. з теми «Психолого-​педагогічні аспекти формування навички письма».

Вчителі вчилися працювати творчо, нестандартно.

В ході семінару були вироблені рекомендації:

розвивати в дітей навички позитивної самооцінки, толерантність;

використовувати інноваційні технології для підвищення ефективності сучасного уроку;

виявляти творчу ініціативу, впроваджуючи педагогіку партнерства;

створити психолого-​педагогічний комфорт для навчання і розвитку успішної особистості, здатної до самореалізації.