Паралельно з інформатизацією в освіті запроваджуються педагогічні технології розвитку соціально-психологічних компетентностей. Їх мета – сприяти адаптації дітей та підвищенню стійкості у сучасному світі. Над вирішенням цієї проблеми працюють вчителі початкової школи шкіл Яготинського району.
22 листопада в Яготинському НВК №3 відбувся семінар-практикум з теми «Складові успішності, самореалізації, психологічного комфорту в школі І ступеня».
Педагоги взяли участь в тренінгах «Форми підвищення ефективності сучасного уроку», «Вчимося жити разом», «Ранкова зустріч», «Інтеграція в освітньому процесі» (Лапада Н.П., Чайка В.В., Курило С.Б., Висоцька Н.І.).
З особливостями створення психолого-педагогічного комфорту вчителів ознайомила практичний психолог Яковець В.М. Вчитель-логопед Рак С.Г. допомогла вчителям збагатити свої вміння щодо роботи з першокласниками, які мають мовленнєві вади. Досить корисну інформацію одержали слухачі з презентації досвіду вчителя Гнилозуб С.І. з теми «Психолого-педагогічні аспекти формування навички письма».
Вчителі вчилися працювати творчо, нестандартно.
В ході семінару були вироблені рекомендації:
розвивати в дітей навички позитивної самооцінки, толерантність;
використовувати інноваційні технології для підвищення ефективності сучасного уроку;
виявляти творчу ініціативу, впроваджуючи педагогіку партнерства;
створити психолого-педагогічний комфорт для навчання і розвитку успішної особистості, здатної до самореалізації.