Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи
27 лютого 2017 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти ЯРДА Міненок О.В. на базі дошкільного навчального закладу (ясла – садок) комбінованого типу №4 «Пролісок» проведено засідання творчої групи вихователів – методистів та практичних психологів дошкільних навчальних на тему : «Моніторинг освітньої діяльності в ДНЗ : кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку». Мета засідання : формувати у слухачів необхідні знання та вміння щодо використання кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.
SAM 5265
На початку засідання, яке проводилося у формі майстер –класу, методист Міненок О.В. обґрунтувала тему і мету зустрічі та зазначила значення моніторингу рівня виконання дошкільниками вимог Базового компоненту дошкільної освіти та базових державних програм.
SAM 5263
Під час теоретичного блоку вихователі – методисти активізували свої знання про кваліметрії , як інструменту моніторингових досліджень, розширили свої знання про ефективність використання ігрових діагностик, освоєння авторських методик вивчення рівня сформованості компетенцій старших дошкільників.
Презентаційний блок майстер –класу провела вихователь –методист ДНЗ 4 «Пролісок» Твердохліб Т.І. , під час якого ознайомила з методикою опрацювання результатів моніторингу.
SAM 5257
Під час практичного блоку учасники засідання на персональних ноутбуках навчилися правильно заповнювати протоколи оцінювання , дослідження рівня сформованості компетенцій старших дошкільників, вправлялися в роботі з електронним варіантом кваліметричної моделі та визначали рівень розвитку дітей за допомогою діаграми та паспорту.
На закінчення Оксаною Вікторівною підведено підсумки засідання та разом з учасниками прийняті методичні рекомендації: