23 лютого 2017 року на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №3 «Ромашка» методистом районного методичного кабінету відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. проведено спільне засідання районних методичних об′єднань старших медичних сестер та практичних психологів дошкільних навчальних закладів на тему: «Взаємодія старшої медичної сестри та практичного психолога у роботі з дітьми дошкільного навчального закладу щодо адаптації дитини до умов дитячого садка».
Метою засідання є спонукати практичних психологів та старших медичних сестер дошкільного навчального закладу до ефективної співпраці під час роботи з дошкільниками; активізувати знання слухачів щодо запобігання та подолання психологічної травми у дитини.
Засідання відкрила методист районного методичного кабінету Миненок О.В., яка повідомила і обґрунтувала тему і мету заходу.
Під час теоретичного блоку із змістовною доповіддю з досвіду роботи виступила старша медична сестра ДНЗ №3 «Ромашка» Крамна Т.В., яка звернула увагу на вплив психологічної травми на особистість дитини. Також практичний психолог ДНЗ №2 «Дюймовочка» Литовченко Н.Б. в своєму виступі зупинилась на взаємодії медичного працівника та практичного психолога щодо організації навчального-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі під час адаптації дитини до умов дитячого садка.
В ході «круглого столу» обговорено проблемні ситуації щодо психологічної допомоги дітям дошкільного віку, під час яких кожен учасник міг висловити свою думку з даної проблеми.
Презентаційний блок представила практичний психолог ДНЗ №3 «Ромашка» Журба Ю.І., яка продемонструвала присутнім презентацію свого досвіду роботи з проблеми «Психологічна травма: причини та шляхи подолання».
При обговоренні заходів кожен учасник висловив свою думку щодо взаємодії медичного працівника, практичного психолога дошкільного навчального закладу та батьків щодо підготовки дитини до відвідування дитячого садка.
Вході засідання були прийняті методичні рекомендації з даної проблеми в яких основними пунктами значилось:
1) забезпечити сприятливі комфортні умови колективом дошкільного навчального закладу для успішної адаптації дитини в дитячий колектив;
2) проводити роз’яснювальну роботу серед батьків щодо уникнення фізичного насильства та жорстокої поведінки в сім′ї та надання консультацій батькам, діти яких потребують допомоги психолога.