Малый бизнес, создание бизнеса, бизнес идеи

Поширення гіпокінезії і гіподинамії серед учнів стає проблемою сучасної школи. Впродовж останніх років доводиться спостерігати, що саме рухова активність посідає досить скромне місце в житті школяра. Тому, 13 січня на базі Яготинського БДЮТ відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я, в рамках роботи якого проведено методистом РМК Шульгою Ю.В. панораму методичних знахідок «Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра».

фото 1

Старший вчитель Засупоївського НВК Поліщук Л.Г. ознайомила вчителів зі стандартним комплексом динамічних пауз, вправи з якого повинні обов’язково проводитися на кожному уроці основ здоров’я з метою розвантаження і підвищення рухової активності учнів.

фото 2

фото 3

Любов Григорівна показала і провела з вчителями вправи релаксаційного характеру, гімнастику для очей і шиї та медитаційні вправи.

фото 4

Вчитель Яготинського НВК2 Чорнобай Л.І. та старший вчитель Яготинського НВК3 Моцак О.С. додали, що фізкультхвилинки, динамічні паузи повинні бути вмотивованими і виконуватися із задоволенням, за бажанням, свідомо і не набувати автоматичності рухів.

фото 5

Панченко О.М., вчитель основ здоров’я Панфильського НВК поділилася досвідом своєї роботи, розповіла які нестандартні фізкультхвилинки і вправи-​енергізатори використовує під час проведення своїх уроків з основ здоров’я. Старший вчитель Двірківщянського НВК Бойко І.Г. теоретично обґрунтувала суть і характеристику зберігаючих здоров’я технологій.

13 вчителів району активно обмінювалися професійними надбаннями, відкрито висловлювали свої думки та вислуховували думки інших.

фото 7

фото 6

В ході засідання прийняті методичні рекомендації щодо активного використання динамічних пауз як одного із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра:

  1. Приділяти достатню увагу виконанню різноманітних здоров’язберігаючих технологій на уроках основ здоров’я через проведення фізкультхвилинок, валеопауз, рухових дидактичних ігор, гімнастики для очей, точечного масажу для профілактики та формування фізичного, психічного здоров’я учнів.
  2. Продовжувати підвищувати рівень своєї педагогічної валеологічної культури.
  3. Використовувати на уроках основ здоров’я інтерактивні методи навчання, володіти методикою проведення тренінгових занять для формування позитивної мотивації учнів на здоровий спосіб життя
  4. Постійно мотивувати дітей до уважного ставлення до свого здоров’я, заохочення їх успіхів в опануванні умінь і навичок здорового способу життя і безпеки життєдіяльності.
  5. Забезпечувати взаємозв’язки у системі «сім’я-школа-громадськість» у контексті валеологічної освіти та виховання школярів
  6. Познайомити батьків учнів з комплексом вправ, які знімають стомленість та напруженість дітей під час виконання ними домашніх завдань