Відповідь на запитання «Як розв’язати задачу?», особливо, якщо це олімпіадна задача, не завжди лежить на поверхні – тому, що пошук її є творчий процес. І єдиного підходу до таких задач знайти неможливо, але, як показує практика, є ряд методів та прийомів, використовуючи які, можна навчитися розв’язувати задачі. Багато в чому у таких випадках не обійтися без інтуїції.

image 0 02 05 731af2c5ba3e5f4b96e77f922eccf8e02c8c90ad50859da016f273c731684717 V

Олімпіадна задача з програмування – це завдання, яке вимагає написати програму, яка повинна зчитати з консолі (файлу) певні дані, в залежності від вхідних даних розв’язати задачу і вивести в консоль (файл) певні дані (результат), відповідь на поставлену задачу. На відміну від математичних задач, в яких у більшості випадків задаються конкретні дані, задача з програмування вимагає передбачити різноманітні вхідні дані, обмежені умовою задачі, і в залежності від вхідних даних розв’язати поставлену задачу. Часто трапляється, що розв’язуючи задачу з програмування доводиться розглядати декілька випадків у залежності від вхідних даних, а інколи і декілька різних задач.

image 0 02 05 fdd0f2ec67bbe925c4cab85ec1dd167bd069e532dc1c26bcaf648ec7a74411cf V

У вмінні розв’язувати задачі з інформатики 20 листопада 2016 року в Яготинський НВК «СШ-​ЗОШ I-III ст. № 3» на ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики прибули 14 учнів із 6 загальноосвітніх шкіл району.

Організатор заходу методист районного методичного кабінету відділу освіти, Ганжа С.І. та члени журі перевірили всі роботи учасників олімпіади, склали протоколи та підвели підсумки.