27 жовтня 2016 року методистом РМК відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Миненок О. В. було проведене засідання районного методичного об’єднання вихователів дошкільних навчальних закладів на базі ДНЗ №4 «Пролісок» на тему: «Застосування коректурних таблиць у роботі з дошкільниками».
Дошкільне дитинство – це особливий вік, коли дитина відкриває для себе світ і відбуваються значні зміни в усіх сферах її психіки. У цей період важливо вчити дитину самостійно орієнтуватися в інформації, формувати вміння успішно її використовувати. Для цього необхідно розвивати у дітей здатність творчо, нестандартно мислити, вміти самостійно поповнювати свої знання. Педагогічний колектив ДНЗ №4 «Пролісок» знайшли один з ефективних засобів пробудження інтересу до спільної діяльності дорослих та дітей шляхом використання коректурних таблиць як своєрідною інформаційно – інтелектуальною грою, яка розгорнута в часі та просторі. В закладі створений для різних вікових груп банк завдань, вправ, ігор на основі коректурних таблиць, які змістовно збагачують й насичуть освітнє розвивальне середовище дошкільного закладу.
Методист РМК Миненок О. В. на початку засідання, обґрунтувавши тему і мету засідання, ознайомила з авторською методикою доктора педагогічних наук Наталії Гавриш. Вихователь – методист ДНЗ №4 «Пролісок» Твердохліб Т.І. ознайомила учасників заходу з досвідом роботи закладу з впровадження коректурних таблиць за авторською технологією Н.Гавриш та О.Безсонова. З практичним використання коректурних таблиць у роботі з дошкільниками учасники засідання ознайомилися під час перегляду інтегрованого заняття «Розчаклуємо осінь» в старшій групі, вихователь Степаненко Ю.М. та на індивідуальних заняттях з дітьми-логопатами старшого дошкільного віку, вихователь Сільвестрова Ю.В.
Під час теоретичного блоку вихователь Іванець Н.Ф. разом з учасниками засідання обговорили проблему «Коректурні таблиці, як засіб пізнавальної активності дошкільників», практичний психолог Шумілова Н.П. провела вправу «Магніти» для зняття зайвої напруги у вихователів.Підвівши підсумки засідання, методист РМК Миненок О.В. надала учасникам методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць в різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку: створювати умови, в яких діти вчитимуться знаходити істину самостійно, організовувати ігрову діяльність на основі коректурних таблиць, стимулювати пізнавальний інтерес, бажання пізнати нове, розширювати знання дітей.