Справжній педагог ніколи не припиняє навчатися та самовдосконалюватися. Він вміло занурюється в пошук нових способів підвищення ефективності уроків та нових технологій навчання. Впровадження різноманітних інтерактивних методів навчання — це запорука ефективності уроку. Тому, 26.10.2016 року, на базі Яготинської ЗОШ1 методистом районного методичного кабінету відділу освіти Шульгою Ю.В. було проведено районне методичне об’єднання вчителів біології з теми ««Шляхи вдосконалення якості підготовки учнів з біології шляхом впровадження інтерактивних методів навчання».

фото1148 фото1149

В роботі круглого столу взяли участь 13 вчителів біології загальноосвітніх навчальних закладів району.

Першою у круглому столі вчителів біології взяла участь вчитель Сотниківського НВК Кардаш Тамара Іванівна, яка зазначила, що інтерактивне навчання – це навчання, занурене у спілкування, в основі якого лежать принципи особистісно-​орієнтованого навчання, безпосередньої участі кожного учасника занять як шукачів шляхів і засобів розв’язання проблем.

Вчителі, Кадубінський М.М., Панченко О.М. та Поліщук Л.Г. приготували презентації із власного досвіду роботи щодо впровадження різноманітних інтерактивних технологій для підвищення якості знань та зацікавленості учнів у навчальному процесі.

Члени РМО вчителів біології Очкало Вікторія Василівна та Поліщук Людмила Григорівна розповіли, що застосовують у своїй практиці інноваційний метод проектів, мета якого спрямована на розвиток дослідного, пізнавального інтересу школярів, вміння самостійно знаходити інформацію, що розвиває критичне мислення учнів.

фото1154

Вчитель-​методист Бойко Н.В. презентувала свої блоги: «Біоманія» (http://​nataboyko​.blogspot​.com/), «Територія успіху» (http://​lem​ish111​.blogspot​.com/ ), «Світ навиворіт» (http://​geog​ra​phy​boyk​.blogspot​.com/) і надавала корисні поради вчителям щодо їх створення. Вона зазначила, що власний вчительській блог – це надзвичайно потужний інформаційний і навчальний інструмент, мета якого розвивати власний інноваційний потенціал в умовах творчої побудови особистого простору в освітньому середовищі, відстежувати творче і професійне зростання педагога, уміння переносити ідеї нового передового педагогічного досвіду у педагогічну практику та генерувати власні педагогічні ідеї, отримувати стабільні результати їх запровадження, обирати стратегію і тактику професійної поведінки.

У ході круглого столу були прийняті методичні рекомендації:

1. Впроваджувати у свою педагогічну діяльність різноманітні інтерактивні методи навчання, які створюють атмосферу комфортних умов навчання за яких учень відчуває свою інтелектуальну успішність та роблять продуктивним сам процес навчання.

Членам РМО, постійно.

2. Зібрати та систематизувати інформацію досвіду роботи та створити власний блог вчителям, які беруть участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року».

Листопад 2016 року.

3. Розпочати роботу по створенню власних блогів вчителям, які мають вищу категорію і педагогічні звання.

Вчителям вищої категорії зі званням, 20162017 н.р.